2016-nu ROC Tilburg

functie: docent BOL4 bouwkunde & Studieloopbaanbegeleider

Sinds augustus 2016 werk ik als docent bouwkunde op het ROC op de locatie van de Stappegoorweg in Tilburg. Met mijn vele jaren bouwpraktijkervaring voelde ik me meteen erg welkom. Ik verzorg lessen in Beheer & Onderhoud, Ibis-bestek schrijven, materialenleer, bouwfysica,  installaties LOB en Werkvloerleren. Daarnaast ben ik studieloopbaanbegeleider (SLB-er) van de 2de klas bouwkunde.

Binnenkort  kan je meer info vinden op deze site

ROC Tilburg LOGO

Over Arie van Kuijk

architect & docent bouwkunde Arie is werkzaam als architect, bouwkundige en als docent bouwkunde op MBO en HBO. Kortom hij combineert Vakmanschap met Meesterschap!
Dit bericht werd geplaatst in projecten. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

